sobota, 10 stycznia 2009

Non, Je ne regrette rien.

Pieśniarka francuska Edyta Piaf wykonuje piosenkę Nie, nic a nic, nie żałuje niczego. Utwór został stworzony Karola Dumonda (muzuka) i Michała Vaucaire (słowa).


nie, nic a nic, nie, nie żałuję niczego
ani dobra, które mi uczyniono, ani zła, juz jest mi wszysko jedno

nie, nic a nic, nie, nie żałuję niczego
to splacone, zamiecione, zapomniane, nie obchodzi mnie przeszłość

rozpaliłam ogień moimi wspomnieniami
moje troski, moje przyjemności, juz ich nie potrzebuję

wymiecione miłości i drzenie ich głosu
wymiecione na zawsze, zaczynam znów od zera

nie, nic a nic, nie, nie żałuję niczego
ani dobra, które mi uczyniono, ani zła, juz jest mi wszysko jedno

nie, nic a nic, nie, nie żałuje niczego
bo moje życie, moje radości zaczynają się dziś z tobą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz